Shoutbox

Spam en belediging wordt niet geaccepteerd en aan de providers gemeld.





Plaats reactie
Sandra
Site Admin / Bijenkoningin
Site Admin / Bijenkoningin
Berichten: 515
Lid geworden op: 17-12-2008 11:03

Shoutbox

Bericht door Sandra » 21-05-2009 13:09

Op verzoek hier geplaatst.
Hou het netjes!


UBB-code is een manier om tekst op te maken. Hieronder staat een overzicht van UBB-codes die je in het tekstveld kunt gebruiken.
De tekst - Vet

De tekst - Cursief

De tekst - Onderstreept

Link - Link




Smilies
Hieronder zie je een overzicht van smilies die je kunt gebruiken in je bericht. Als je de code naast de gewenste smiley in je bericht invult wordt die code vervangen door een smiley.

Glimlach - Smiley = :)
Lachen - Smiley = :D
Boos - Smiley = :@
Knippoog - Smiley = ;)
Geintje - Smiley = :P
Triest - Smiley = :(
Hmmm - Smiley = :S
OOO - Smiley = :o
How people treat you is their karma; how you react is yours. W. Dyer

Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Bericht door Eveline » 24-12-2009 21:28

Omdat een paar frusties het niet kunnen laten de shout vol te kliederen ondanks herhaalde verzoeken daarmee te stoppen dan maar even de shout verwijderd.
Ik dacht met volwassen mensen te maken te hebben maar dat blijkt niet zo te zijn.
Ik ga genieten van de kerstdagen, familie en vrienden.
Hopelijk doen anderen dat n ju ook verder.
Gelukkig kerstfeest!


UPDATE
Shout teruggezet, onmiddellijk is de frustie weer doorgegaan.
Dierenvriend ga een andere hobby zoeken en laat ons met rust hier!
Ook die andere frusties. Kijk in je spiegel en ga je diep schamen.
Ik ben het meer dan zat met je negatieve aandachttrekkerij. Wegwezen en blijf weg.

Deze dagen waren het voornamelijk Lampje, Bleuband, Steffie , Dierenvriend, AngelaS mogelijk Cleo en Xena via proxies.
Klachten ingediend bij de diverse providers.

Xena heeft alle krediet verspeeld en ieder vertrouwen geschonden door privégegevens door te geven aan deze mensen waarvan ze zelf steeds heeft gezegd dat zij ze haat, totaal niet vertrouwt en weet dat die er alleen verkeerde dingen mee doen.
Willens en wetens brengt ze dus bewust mensen in gevaar.
Dat er al twee jaar een verkeerde persoon is belaagd die werkelijk overal buiten staat, die zwaar is mishandeld en uiteindelijk gedood, deert deze mensen totaal niet. Ze blijven doorgaan, schaamteloos de naam en gegevens van de vermoorde persoon gebruikend.

De shoutbox dus maar weer opgeborgen.

Inmiddels ook dreigmails ontvangen en intimidaties heel Honingpot en andere fora en blogs te sluiten en dat dit niks uitmaakt omdat ze toch doorgaan met sarren en valse aangiftes doen.
Tevens liet Dierenvriend weten dat via haar mensen hebben laten horen op bezoek te komen.
Ik heb niemand uitgenodigd op de koffie Dierenvriend, probeer het zelf eens als je nog wat open ramen wilt?
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Plaats reactie