Excuses aan de internetgemeenschap

Web ontwikkelingen, veiligheid, media,
Online hulp met jouw pc / internet

Plaats reactie
Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Excuses aan de internetgemeenschap

Bericht door Eveline » 20-01-2010 10:58

[Titel: Excues, door: Eveline, datum: 20-01-2010 09:42:54]

Excuses aan de internet gemeenschap.

Toen ik mijn opleiding volgde in de ict, heb ik een zware belofte gedaan en ondertekend, een officieel document.
Dat document houdt in dat ik mijn kennis nimmer ter beschikking zal stellen of mensen helpen, noch bedrijven, die deze kennis uitsluitend verkeerd, negatief gebruiken, gericht op illegale dingen, vernietiging, belagen, van anderen, ongeacht of zij die zwakker achten dan zij zelf.

Helaas heeft mijn hulpvaardigheid zich wel uitgestrekt tot tips en technische hulp aan een aantal mensen die deze kennis uitsluitend gebruiken om smaadforums en blogs neer te zetten, uitsluitend gericht op verspreiding van haat, smadelijkheden, belaging, intimidatie, oplichting en leugens. Zeker nadat zij daarvoor met al hun teksten van andere respectabele omgevingen waren verwijderd.

Het is bekend dat zij willens en wetens, dus bewust, daarmee diverse slachtoffers maken. Zij gebruiken de verzamelingen over oplichting, smaad verspreiden, stalking, intimidatie, dadertypen en wat dies meer zij als handleiding voor hun eigen activiteiten.

Ik ben op geen enkele wijze verantwoordelijk voor wat zij doen. Maar het is absoluut af te keuren hoe deze mensen zichzelf met deze kennis voor paal zetten met enig doel vernietiging van anderen.

Neem me niet kwalijk, de mooipraters zien maar.
Ik probeer deze zelfde fout om dit soort mensen met deze activiteiten wijzer te maken niet meer te maken.

Het spijt me voor de vele slachtoffers van deze personen. Ik kon ook niet vermoeden dat er mensen bestaan die niets in hun leven hebben en uitsluitend gericht zijn op vernietiging. Dat het deze mensen zijn met hun mooie praat en slangengif.
Het is de eeuwige strijd tussen licht en donker, de belagers zijn de duisteren.

Ik kan het alleen goed maken door aan de slachtoffers alle hulp te bieden, die mogelijk is. Dus meld je aan als je slachtoffer of supporter bent, of gewoon fijn op ons forum wilt genieten.
En meld ons forumbeheer iedere vorm van intimidatie en belaging onmiddellijk, je staat niet alleen.

Dus oprechte excuses dat deze mensen mede door mij wijzer zijn geworden en hun vernietigende activiteiten op internet en per telefoon uitoefenen.
Ze horen niet in het digitale tijdperk thuis.

Uiteraard is deze verklaring inclusief de mensen die het in eerste instantie betreft toegevoegd aan het dossier bij de aangiften.

Hopelijk voelen anderen die zelfs daadwerkelijk hebben geholpen met de bouw van forums en blogs voor deze mensen zich minstens zo verantwoordelijk.

Eveline Eris
(alle gegevens bekend bij beheer)
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Plaats reactie