Rechtenforum.nl - Belaging

Stalking, belaging, hetze, samenzwering, belediging, bedreiging, cybercrime. mobbing, pesten

Plaats reactie
Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Rechtenforum.nl - Belaging

Bericht door Eveline » 23-07-2009 08:16

rechtenforum.nl

Rechtenforum, een discussie over een onderzoek naar Belaging.


Het is nu do 23 jul 2009 8:07

Rechtenforum.nl Index » Scriptieforum

belaging

Juridische bijstand

Auteur Bericht
blackopal

Studieomgeving (BA): UvT


Bericht Geplaatst: ma 03 dec 2007 21:08 Onderwerp: belaging Reageer met quote Naar onder Naar boven
Beste mensen,

Ik moet dit jaar afstuderen en heb als onderwerp 'belaging''gekozen. MIjn hoofd en deelvragen zien er als volgt uit:


Hoofdvraag: ‘Wat kan er gesteld worden, na evaluatie van de huidige belagings wet- en regelgeving in Nederland?’

Deelvragen:

1. Hoe worden de belagingscriteria in de praktijk uitgewerkt?
2. Wat voor delicten zijn er gepleegd op het gebied van belaging vanaf het jaar 2000 tot heden?
3. Welke positieve en negatieve kanten zijn er op het gebied van opsporing en vervolging inzake belaging?
4. Welke positieve en negatieve kanten zijn er op het gebied van berechting en tenuitvoerlegging van sancties inzake belaging?
5. Wat zijn de voor- en nadelen van de huidige belagings wet- en regelgeving in Nederland?
6. Wat zijn de voor- en nadelen van andere mogelijkheden om belaging aan te pakken?

Helaas zijn is mijn hoofdvraag afgekeurd, omdat het te vaag is. Hebben jullie nog suggesties? want ik zit helemaaal vast en ik moet het voorstel over 2 weken weer inleveren!

Alvast bedankt allemaal!

Lees de discussie op het forum.
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Plaats reactie