Betredingsverbod voor internettirannen

Stalking, belaging, hetze, samenzwering, belediging, bedreiging, cybercrime. mobbing, pesten

Plaats reactie
Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Betredingsverbod voor internettirannen

Bericht door Eveline » 29-11-2010 12:45

Betredingsverbod van dit forum

Aan:
Cleo
Shedevil
Steffie
Xena
H.L.
AngelaS
Dierenvriend
AKA
KSR / Lampje
Modd
Sara
Firewall
Sabra
Zagadka
Mirte
Mirhte
Pink Rosie
Paul C
Egels
Fireblade
TheFinder
Master Yoda
Silence

Toegevoegd 13-06-2011
Willem B paragnost / medium
Demetra - Marijke B-vdW
Isabel B
Ko van Dijk - Paul S

Toegevoegd 19-02-2012
Monica P

Volledige echte gegevens bekend bij beheer en op aanvraag beschikbaar.

Datum: 29 november 2010

In mijn kwaliteit van beheerder van forum honingpot.forum2go.nl, deel ik ieder van jullie mede dat ik ieder van jullie, vanaf heden, de toegang tot dit forum [en andere locaties], inclusief eventuele aanhorigheden en bij dit forum behorende locaties ontzeg.
Dit zelfde geldt voor mijn woning en alles wat daarmee verband houdt alsmede die van mijn familie.
Vorenstaande betekent dat ieder van jullie op geen enkele wijze de aangegeven locatie(s) mag betreden.
Indien jij dit toch doet maak jij je schuldig aan het misdrijf huisvredebreuk ex artikel 138 van het wetboek van strafrecht.
Elk binnentreden wordt beschouwd als wederrechtelijk binnendringen, waarvan onmiddellijk en onvoorwaardelijk aangifte wordt gedaan bij de politie. Tevens zal alle aangerichte schade worden verhaald.

Algeheel contactverbod
Verder deel ik ieder van jullie mede dat ik op geen enkele wijze contact met geen van jullie wil (blijven) onderhouden. Elke communicatie met ieder van jullie, op welke wijze ook, acht ik vanaf nu een directe inbreuk op mijn persoonlijke levenssfeer, in de zin van de wet belaging ex artikel 285b van het Wetboek van Strafrecht.

Bovenstaand contactverbod houdt tevens in dat ik geen enkele toestemming geef om mij in het openbaar, op welke wijze dan ook, in mijn vrijheid van beweging te belemmeren of je op te dringen of mij op andere wijze hinderlijk te (blijven) volgen ex artikel 426 bis van het Wetboek van Strafrecht en/of de hinderbepalingen uit de Algemene Plaatselijke Verordening (APV).
Dit geldt ook voor iedere vorm van digitaal verkeer.

Partieel contactverbod
Bij noodzakelijke contacten dient te allen tijde wederzijds respectvol gecommuniceerd te worden;
Elke communicatie en/of in de directe omgeving van mijn woning, werk en stad, waar dan ook online, acht ik een directe inbreuk op mijn persoonlijke levenssfeer.
Noodzakelijke contacten acht ik alleen gepast via het forumnummer, welk nummer tevens naar voicemail zal zijn doorgeschakeld.
Voor emails geldt hetzelfde.

Dit geldt ook op welke wijze dan ook contact zoeken met wie mij maar zou kunnen kennen, instanties, familie, vrienden, zakelijke contacten, enz.

Directe contacten (inclusief aanspreken) op straat of in het openbaar acht ik, zonder dat ik op dat moment door iemand wordt vergezeld, eveneens een directe inbreuk op mijn persoonlijke levenssfeer.
Ieder bezoek aan dit forum, iedere tekst hier of op welke andere locatie ook eveneens.
Van elke afzonderlijke overtreding van bovenstaand contactverbod wordt te allen tijde onmiddellijk en onvoorwaardelijk aangifte gedaan bij de politie.

Handelen in strijd met bovenstaande afspraken zal te allen tijde (eveneens) worden aangemerkt als het opzettelijk inbreuk maken op mijn persoonlijke levenssfeer, in de zin van de wet belaging ex artikel 285b van het Wetboek van Strafrecht. Hiervan zal steeds onmiddellijk en onvoorwaardelijk aangifte worden gedaan bij de politie.

Overigens behoud ik mij uitdrukkelijk het recht voor, andere handelingen dan bovenstaande, eveneens als inbreuk op mijn persoonlijke levenssfeer, in de zin van de wet belaging, aan te merken. Bij aangifte zal tevens een strafrechterlijk straat-, digitaal en contactverbod worden gevraagd.

Dit betreft ondermeer ook privacyschending, berichten over mij verspreiden al of niet met mijn persoonlijke gegevens er in.

De rechthebbende,

(handtekening)

Eveline Eris
beheerder
forum honingpot.forum2go.nl
volledige gegevens bekend bij beheer en op aanvraag beschikbaar voor justitie.





Bijlage:

Artikel138 Wetboek van Strafrecht Hij die in de woning of het besloten lokaal of erf, bij een ander in gebruik, wederrechtelijk binnendringt of, wederrechtelijk aldaar vertoevende, zich niet op de vordering van of vanwege de rechthebbende aanstonds verwijdert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie..
Indien hij bedreigingen uit of zich bedient van middelen geschikt om vrees aan te jagen, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
De in het eerste en derde lid bepaalde gevangenisstraffen kunnen met een derde worden verhoogd, indien twee of meer verenigde personen het misdrijf plegen.

Artikel 285B Wetboek van Strafrecht:
Hij die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie.

Artikel 426bis Wetboek van Strafrecht:
Hij die wederrechtelijk op de openbare weg een ander in zijn vrijheid van beweging belemmert of met een of meer anderen zich aan een ander tegen diens uitdrukkelijk verklaarde wil blijft opdringen of hem op hinderlijke wijze blijft volgen, wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste een maand of geldboete van de tweede categorie.
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Plaats reactie