Loopt niet.

Vrienden ontmoeten bij het haardvuur
Rose
Bijenkind
Bijenkind
Berichten: 93
Lid geworden op: 12-07-2009 14:00

Loopt niet.

Bericht door Rose » 19-07-2009 23:27

Snap niet waarom de mijne niet wilt lopen iemand nog ideeen of tips?.

Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Bericht door Eveline » 20-07-2009 13:47

Hallo Rose, wat is het, waar gaat het over?
Wat loopt er niet?
Zorg wel dat er geen vinkje staat bij HTML uitschakelen als je zo iets doet.

Zet op dit forum in jouw profiel HTML aan a.u.b.---

Hallo Rose ----

bedoel je zo iets----

als dit?---

Klik op quote om te zien hoe het is gemaakt.---
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Rose
Bijenkind
Bijenkind
Berichten: 93
Lid geworden op: 12-07-2009 14:00

Bericht door Rose » 20-07-2009 21:40

Jammer dat jullie forum en de mijnne niet wilt lopen zonde.

Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Bericht door Eveline » 20-07-2009 22:17

Ik zit toch over de 2000 hits in een paar dagen steeds, dus ik klaag niet.

Probleem is de HTML layout.
Mensen moeten aanmelden en inloggen om alles goed te zien. Dat is de boosdoener.
Ook dat we geen knoppen hebben voor youtubes maar dat het allemaal handmatig moet.
Kijk maar op Sjoesjoe's forum in aanbouw op phpBB3 daar kan zo veel meer, die heeft heel wat functies en scripts zelf gemaakt en toegevoegd.
http://vision.st-rt.info
Wij zitten ook te springen dat dit eindelijk op 3 komt.
Ik wil echt verder, daarom hebben we weinig aan dit forum gedaan.
Toch kan er op dit forum behoorlijk veel en er is best goede en vooral vriendelijke support.


Zit je al op Twitter?
Klik op ons Twitterbannertje en maak zelf ook een account.
Plaats regelmatig een link daar naar een interessant bericht. Volg andere mensen en wandel mee.

Jouw forum ziet er erg vriendelijk uit en mooi vooral. Interessante rubrieken voor vrouwen.
http://vrouwenparadijs.forum2go.nl voor wie de link nog niet heeft gezien.

Kijk maar eens op je tellers of er ook nieuwe IP adressen langskomen.
Ik zie geen teller bij je is die onzichtbaar of heb je die nog niet? www.statcounter.com - codes toevoegen aan je forumconfiguratie (kan ik je mailen) en via beheer in een forumbeschrijving plakken. Kies een onzichtbare teller bij het aanmaken en laat niemand anders er naar kunnen kijken dan jij zelf.
(privacy van je bezoekers).

Je hebt nu van alles staan van leuke en vrouwelijke zaken, je hebt steeds nieuwe speeltjes en uiterlijk, plaatjes, filmpjes, muziekjes,
wat is je belangrijkste hoofdthema? Dan zou je daar de nadruk op kunnen leggen en dat heftig promoten.
Een rubriek met ervaringen en verhalen waar mensen op kunnen reageren of hun eigen verhalen in kunnen zetten. Verhaaltjes die je in ene paar minuten leest, iedere dag een vervolg, of eens per week, iets spannends. Kondig die updates aan op twitter enz.
wij hebben intussen vanwege twitter ook wat Engelstalige stukjes neergezet. Niet alles wordt vertaald, pet slot rubrieken waar Pietje en Marietje niet door één deur kunnen zijn voor de buitenwereld niet interessant, maar wel thema's als 2012 en andere dingen.
Nieuws over je sterren, artiesten waar je veel van weet, de laatste nieuwtjes daarover en promoot die ook weer.
Dat deel waar je hart ligt.

Kan je hier iets mee?
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Rose
Bijenkind
Bijenkind
Berichten: 93
Lid geworden op: 12-07-2009 14:00

Bericht door Rose » 25-07-2009 15:03

Klinkt goed en bedankt voor de cometaar.

Rose
Bijenkind
Bijenkind
Berichten: 93
Lid geworden op: 12-07-2009 14:00

Bericht door Rose » 27-07-2009 07:52

Meiden de forum van mij is verhuisd naar http://vrouwenparadijs.forumotion.net/forum.htm

Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Bericht door Eveline » 27-07-2009 10:11

Dank je voor de mededeling.
Dus de vorige kan helemaal verdwijnen?
Dan passen we de link hier aan in de promoties

En je bloesemclub, gaat die door of laat je die ook verdwijnen?
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Bericht door Eveline » 27-07-2009 12:15

Zeg Rose, weet jij toevallig of de Mollie van Vrouwenparadijs dezelfde is als moderator Mollie op IBG (www.ikbengenaaid.net) ?
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Rose
Bijenkind
Bijenkind
Berichten: 93
Lid geworden op: 12-07-2009 14:00

Bericht door Rose » 27-07-2009 14:46

Bloesemclub kan weg en trouwens mijn nicknaam op Vrouwenparadijs is Mollie.

Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Bericht door Eveline » 27-07-2009 16:28

Okidoki.

Wat wilde je weten over het phpBB3 forum?
Is een beetje anders hè dan phpBB2.

Via "Berichten" kan je codes maken voor HTML vervanging, omdat je daar niet met scripts kan werken.
Je kan de permissies (en moet!) op een aantal niveaus instellen, voor gebruikers, voor groepen, voor forums.
En dan nog kan je gebruikers individueel bepaalde mogelijkheden geven of juist ontnemen, dus een gebruiker XD toegang geven tot een speciaal onderwerp of alleen één draad uit dat onderwerp in een verder besloten afdeling.

Let wel op:
Als je gebruiker X aan een groep toevoegt en je groep kan van alles, je wilt die ene gebruiker een aantal mogelijkheden ontnemen, dan zal je die uit die groep moeten halen anders kan hij via die groep nog van alles wat die hele groep kan.
Dit vind ik hele essentiële dingen om rekening mee te houden.
Stel je maakt iemand moderator en je wilt dat recht ontnemen, dan moet die persoon uit die moderatorgroep!
Je kan iemand instellen dat hij wel de PB kan lezen maar niet sturen, wel bepaalde forums kan lezen maar niet schrijven en in andere wel, dat hij nergens berichten kan bewerken maar in een bepaalde afdeling wel, enz.
Het mooie is dat je eerst je forum in categorieën indeelt, hoofdonderwerpen, daarna in die categorieën je forums aanmaakt, subforums, links, enz.
Je kan een heleboel lagen diep gaan.
Wil je een onderdeel verplaatsen dan hoef je dat alleen in het pad in dat onderdeel zelf te veranderen, je hoeft niks te verplaatsen.

Bij verschillende providers is het mogelijk om zelf codes aan te maken en je gebruikers dus heel veel mogelijkheden te geven om in berichten te verwerken, eenvoudig youtubes of afspeellijsten neerzetten, enz.
Sjoesjoe heeft op haar forum daar veel aan gedaan.
Jammer dat ze zo druk is, anders was er veel meer op dat forum gebeurd intussen. Er zit daar een goed support forum bij ook, wat inspireert en motiveert.

Jij hebt op je Vrouwenforums dat met die categorieën goed door, daaronder de forums en daarna ga je daar de onderwerpen in, bij phpBB3 kan je daar nog subforums tussen prikken.

Als er dingen zijn, laat maar weten, misschien weet ik ook een werkend antwoord.
In het support forum had ik wel gezien hoe je een banner kan uploaden als forumtitel. Sjoesjoe wacht er kennelijk mee tot ze heeft besloten welke template ze houdt. :)

In easycaptures.com/Eveline staan een paar tutorials om bijvoorbeeld een code aan te maken om een teller in je forum te plaatsen.
Als je die truc door hebt dan ben je al behoorlijk op weg om meer van die dingen te begrijpen. Eerste is altijd het moeilijkst.
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Plaats reactie