Ik heb weer een forum

Vrienden ontmoeten bij het haardvuur
Ineke
Bijenkleuter
Bijenkleuter
Berichten: 43
Lid geworden op: 28-07-2009 13:36

Ik heb weer een forum

Bericht door Ineke » 09-08-2009 14:59

Ben niet alleen forum en spellen gek,maar ook een echte kattenliefhebster.
Heb er 5.
Dus nu een kat forum.Er komt ook nog een hyves bij. :wink: Goed voor de promotie.
Ik maak geen phhb3 forums hoor.Kan er na 1 jaar nog steeds niet mee overweg.
Forums maken moet wel leuk blijven voor mij. :wink:

http://catsplace.forum2go.nl/

Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Bericht door Eveline » 09-08-2009 16:15

Ha Ineke,
Gefeliciteerd met je nieuwe forum.
Je hebt er al heel wat in staan, ziet er goed uit.
Kijk ook in de dierenafdeling van het forum www.ikbengenaaid.net , één van de weinige met een dierenafdeling waar ze ook helpen bij oplichting met dieren en goede informatie geven over ondermer dieren ehbo enz.



Toch zal je merken op phpBB3 dat je veel meer mogelijkheden hebt.
Misschien een algemeen forum met een afdeling (categorie) algemeen, een andere games, en een derde dieren / katten.
In die categorieën zet je dan wat algemene artikelen en duidelijke links per onderdeel naar je aparte forums.
toch zal je merken als je phpBB3 eenmaal door hebt dat het een verademing is in de mogelijkheden.

Je mag het in de Links aankondigen, er is meen ik nog geen categorie voor dieren sites, dus dan sta je gelijk bovenaan.
Je games en together enz, je lotgenoten en een spiritueel forum kan je ook in de diverse links kwijt.
Je bent creatief hè?
Dat lotgenotenforum is ook wel iets voor de afdeling Gezondheid.

We hebben hier ook een rubriek voor dieren, dus ook daar mag je wetenswaardigheden en berichten kwijt.



Ik zit nog met een enorm dilemma:
Ik kan zelf heel erg slecht tegen akelige verhalen met dieren, mishandeling, vandalisme enz.
Ik wil eigenlijk alleen leuke verhalen wat dat betreft want het raakt me gewoon te diep.
anderzijds zou je ook de wereld mogen confronteren met de lamzakken die wel allerlei ellende uithalen en om de lezers alert(er) te maken op de wantoestanden die er zijn, wat voor vreselijke dingen mensen kunnen uithalen die een dier niet kan verzinnen en waartegen zij zich ook uiterst moeilijk kunnen verweren.

Dus staan we nou dergelijke akelige berichten toe of niet?
Ik huil mee om een vermiste kat en ben helemaal gelukkig als het beet terug is, terwijl ik kat en baas niet eens persoonlijk ken.
Dus je kan je voorstellen wat het is bij mishandeling en al die totaal ziekelijke zaken die af en toe in de openbaarheid komen. Iedere zaak is er één te veel en reken maar dat die het topje van een hele grote ijsberg van onontdekte zaken zijn.....

Als de verhalen niet uit pure sensatielust worden geplaatst en lieer een link naar eventuele afbeeldingen dan de afbeeldingen hier rechtstreeks plaatsen en altijd een waarschuwing er bij dat het schokkende beelden betreft, misschien dat we het dan kunnen toestaan.
Ik denk eigenlijk dat het wel verstandig is.

Als er alsjeblieft daarnaast ook maar hele mooie berichten worden geplaatst! Want die zijn er ook.
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Bericht door Eveline » 09-08-2009 16:46

Ineke, hoe vind je die doorklik-knoppen die we op de Links hebben gezet?
Het was een heel gepuzzel, maar nu weten ze tenminste ook op het Helpdeskforum hoe je zo iets kan maken. :)
Als je daar de code voor wilt voor je eigen forum laat je het maar weten.
Of voor die gekleurde doorkliklinks in het menu.

Je kan hier ook in de testafdeling he?
Daar kan je ook van alles uitproberen.
Als je iets ziet en je wilt kijken hoe het in elkaar zit klik je op "quote" dan zie je het wel.
Je had laatst al de zelfde HTML tags die ik ook heb dus je moet dezelfde dingen kunnen in jouw forums.
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Ineke
Bijenkleuter
Bijenkleuter
Berichten: 43
Lid geworden op: 28-07-2009 13:36

Bericht door Ineke » 09-08-2009 16:54

Bedankt voor het compliment.

Ik heb al meer dan een jaar een medisch forum samen met een vriendin.
phhb3.Nog steeds kan ik er niet mee overweg.
Het gevolg dat ik bijna niks als medebeheerder op het forum kan doen.
Ik lever nu informatie en beantwoord berichten.
Nou ik vind dat helemaal niet leuk.

Voor mezelf begin ik er gewoon niet aan.Hoe mooi en hoeveel extra mogelijkheden er ook mogen zijn.

Mag ik mijn kattenforum bij de linken zetten.Is dat de bedoeling?

En wat bedoel je met het lotgenotenforum bij gezondheid?

Wat je dilemma betreft,ik vind het ook heel erg die berichten en beelden van de vreselijke dingen die gebeuren met dieren.
Ik zet ze niet op mijn forum.
Je ziet al zoveel ellende overal,dan hoeft dat ook niet nog eens op het forum.
Iedere dierenliefhebber weet en ziet die beelden al in de media.

Maar dat is voor iedereen persoonlijk.

Ik heb wel een dieren nieuws op het forum.Pik ik somds berichten uit.
Daar kunnen de leden dan ook de ellende lezen.Vind dat genoeg.

Ineke
Bijenkleuter
Bijenkleuter
Berichten: 43
Lid geworden op: 28-07-2009 13:36

Bericht door Ineke » 09-08-2009 17:03

Eveline schreef:Ineke, hoe vind je die doorklik-knoppen die we op de Links hebben gezet?
Het was een heel gepuzzel, maar nu weten ze tenminste ook op het Helpdeskforum hoe je zo iets kan maken. :)
Als je daar de code voor wilt voor je eigen forum laat je het maar weten.
Of voor die gekleurde doorkliklinks in het menu.

Je kan hier ook in de testafdeling he?
Daar kan je ook van alles uitproberen.
Als je iets ziet en je wilt kijken hoe het in elkaar zit klik je op "quote" dan zie je het wel.
Je had laatst al de zelfde HTML tags die ik ook heb dus je moet dezelfde dingen kunnen in jouw forums.
Ben zeker blond ofzo.Zie ff niet zo snel wat je bedoeld :D
Zo druk bezig geweest :wink:

Heb er ook flink de pest in.Over stomme rot opmerkingen van mijn familie.Over mijn scheiding.Kan me zo kwaad maken :?

Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Bericht door Eveline » 09-08-2009 17:20

Ik meende dat je een lotgenoten forum had? of is dat voorbij?
Op gezondheidsgebied. Misschien haal ik mensen door elkaar.

Ja je kan al je forums in de Links plaatsen, als er nog gene onderwerp is aangemaakt an kan je dat gewoon maken.
Ik meende dat je dus ook een lotgenoten / gezondheidsforum hebt, dus dan zou het mooi zijn behalve in de Links dat ook in de GHezondheidsafdeling extra te vermelden en misschien wat stukjes bij te zetten.
Als je dat wilt natuurlijk.


Ik bedoel die grote oranje knoppen die je in het forum Links zit op de index, als je daarop klikt gaat er een nieuw scherm of een tab open naar een andere site.
Zoals ik ook met de Honingpot chat heb gedaan, al is dat weer net anders gedaan :)



Ik ben blij dat jij je zo kan uitleven in je mooie forums. Laat die familie maar zelf in zo'n situatie zitten als ze zich dat totaal niet kunnen voorstellen en met die commentaren. Het is jouw leven!
Je bent je eigen leven aan het opbouwen dus als ze alleen negatief commentaar hebben mogen ze wegblijven.
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Ineke
Bijenkleuter
Bijenkleuter
Berichten: 43
Lid geworden op: 28-07-2009 13:36

Bericht door Ineke » 09-08-2009 17:58

Eveline schreef:Ik meende dat je een lotgenoten forum had? of is dat voorbij?
Op gezondheidsgebied. Misschien haal ik mensen door elkaar.

Ja je kan al je forums in de Links plaatsen, als er nog gene onderwerp is aangemaakt an kan je dat gewoon maken.
Ik meende dat je dus ook een lotgenoten / gezondheidsforum hebt, dus dan zou het mooi zijn behalve in de Links dat ook in de GHezondheidsafdeling extra te vermelden en misschien wat stukjes bij te zetten.
Als je dat wilt natuurlijk.


Ik bedoel die grote oranje knoppen die je in het forum Links zit op de index, als je daarop klikt gaat er een nieuw scherm of een tab open naar een andere site.
Zoals ik ook met de Honingpot chat heb gedaan, al is dat weer net anders gedaan :)



Ik ben blij dat jij je zo kan uitleven in je mooie forums. Laat die familie maar zelf in zo'n situatie zitten als ze zich dat totaal niet kunnen voorstellen en met die commentaren. Het is jouw leven!
Je bent je eigen leven aan het opbouwen dus als ze alleen negatief commentaar hebben mogen ze wegblijven.
O ik zie ze.Wel handig. :wink:

Ik zet mijn lotgenotenforum liever er niet bij.Heb al moeite om soms te reageren op de hele toestand in het forum zelf.
Heb dan moeite om dit zomaar op de honingpot te bespreken.
Ik ben er nog lang niet overheen.Wordt er steeds mee geconfronteerd.

Ben zeker heel blij dat ik met mijn forums en sites mijzelf kan verzetten tegen de ellende.
Ben er druk mee bezig,doe er niemand kwaad mee,klets met de leden en het is ook nog eens mijn hobby.
Samen met mijn katten zal ik het zeker redden.
Ik heb al zoveel verzet,en opgekrabbeld van alles.
Ben best trots op mijn nieuwe leventje.

Laat ze hun rotopmerkingen maar bij zich houden.
Wegblijven doen ze toch al hoor.
Ik heb vanaf januari toen ik alles in het werk heb gezet niemand meer hier gezien van mijn broes en zussen.
Ik heb ze wel op de hoogte gehouden van alles.

Als je dan door de telefoon wordt gezegd waarom ik geen contact meer heb met mijn ex.Jullie waren uiteindelijk toch 12 jaar samen :twisted:
Dan ontplof ik...echt waar.
Ze weten wat hij me allemaal heeft aangedaan.
Of je andere exen pasten niet echt bij je.Maar H....(de path.leugenaar)pastte toch erg goed bij je. :evil:
Ik kan wel huilen om zoveel onrecht.
Er is me al zoveel aangedaan.

ps ik heb per ongeluk op de verkeerde regel geklikt.
Nu krijg ik geen mail meer van dit topic.
Kan het ook niet veranderen zag ik :wink:

Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Bericht door Eveline » 09-08-2009 22:30

Ik heb geprobeerd die functie weer voor je aan te zetten, Misschien kan je het anders bij je volgende bericht ook weer aanzetten.

Je hebt heel veel meegemaakt.
ik dacht alleen ene link naar je andere forum, zodat mensen die dat aansppreekt die kant op weten te gaan. Het zijn heel intens aangrijpende dingen die je hebt meegemaakt, in ieder geval flink misbruik en belaging, het is werkelijk geweldig dat je voor je zelf hebt gekozen.
Met je prachtige creativiteit en je lieve kattebeesten.
Familie en vrienden ... het is ook vaak dat ze onhandig zijn met de situatie en dan maar liever weg blijven. Heel vervelend, komt laf over, dus een nieuwe kring opbouwen, daar ben je al hard mee bezig.
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Ineke
Bijenkleuter
Bijenkleuter
Berichten: 43
Lid geworden op: 28-07-2009 13:36

Bericht door Ineke » 09-08-2009 22:46

Hij doet het weer :D

Ik ga niet bij de pakken neerzitten.
Ik kies idd voor mezelf.
Dat gaat me prima af.
Internet geeft ook fijne vrienden.
Als je jezelf maar eerlijk en oprecht opsteld.

Mijn familie weet echt wel wat ze moeten doen hoor.
Ze hebben allemaal goede banen en zijn ook beslist niet dom.
Ik ben gewoon het zwarte schaap.
Als een ander in dezelfde omstandigheden zit,wordt die aan alle kanten bijgestaan.
5 jaar terug ben ik door veel leugens van mijn ex tijdelijk uit mijn eigen huurhuis gezet.
Een paar dagen voor de kerst liep ik op straat.
Niemand van mijn familie wilde zich ermee bemoeien.Wilde me ook niet tijdelijk in huis nemen.
Ik heb 1 nacht op straat gelopen en 2 dagen.Toen heeft mijn arts ingegrepen.
1 familielid maakte het zo bont door te kiezen voor mijn ex en niet voor haar eigen zus.
Ze vond het zo zielig voor hem.Hij zat notabene in mijn huis,met mijn katten die ik niet mocht bezoeken en mijn spullen.
Ik liep op straat.Hoe gestoord en gemeen moet je dan zijn!!!!! :twisted:

Heb geen hoge pet op van familie hoor.

Ineke
Bijenkleuter
Bijenkleuter
Berichten: 43
Lid geworden op: 28-07-2009 13:36

Bericht door Ineke » 09-08-2009 22:57

Ik wil wel ergens een topc maken van mijn leven met een pathologische leugenaar.Moet wel gesloten worden.
Hier staan ook eigenlijk al dingen die beter gesloten kunnen zijn.
Ik kan daar dan een link van het forum zetten.Heb ook nog een weblog
over path.leugenaars.

Plaats reactie