Ik heb weer een forum

Vrienden ontmoeten bij het haardvuur
Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Bericht door Eveline » 11-08-2009 07:57

Tot je dienst! :)
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Bericht door Eveline » 16-08-2009 06:09

http://slachtofferspathologischeleugena ... press.com/

Ik zag net je noodoproepen via Twitter, met je blog

Erg interessant

Was het met die spammer niet mogelijk die een eigen topic te geven zodat ze ook haar ei kwijt kan en anderen met rust laat hopelijk?
Ik b egrijp dat die heel duidelijk haar ei kwijt moet of ze begrijpt niet waar het forum voor is?
Af en toe heb je van die mensen, even laten uitrazen in een eigen afdeling en daarna weer bijsturen.
Met phpBB3 is het mogelijk een bepaalde gebruiker overal alleen op lezen te zetten behalve in haar eigen topic waar ze ook kan schrijven.
Scheelt erg veel frustraties.
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Ineke
Bijenkleuter
Bijenkleuter
Berichten: 43
Lid geworden op: 28-07-2009 13:36

Bericht door Ineke » 16-08-2009 11:33

Nee dat was niet mogelijk.Ze zat overal en bij iedereen te kladden.Het is op een openbare weblog.Ik kreeg geen kans om de brieven van lotgenoten te beantwoorden.Dat deed zij met soms wel 30 berichten achter elkaar over zichzelf.Een regeltje voor de lotgenoten.Dat was het.
Ik had ze al div.keren gevraagd om niet steeds erbovenop te springen met zoveel(steeds dezelfde)laster berichten.

Op prikbord afd.psychologie zijn ook al haar berichten verwijderd.Ze mag daar niet meer komen.
Er is nog een site waar ze is weggestuurd.
Het ligt dus echt aan haar.

Ze schrijft alleen steeds maar over haar ex dat het een moordenaar is,en de meest afschuwelijke details waar dan ook over.Niet iets om in het openbaar te doen.
Ze probeert achter al de telefoonnummers van zijn nieuwe lovers te komen om die vervolgens te gaan waarschuwen voor hem.Ze mailt naar zijn werk en zijn hospita dat ze hem eruit moeten gooien.
Het is puur laster.Ze helpt niemand ermee.

Ik heb ook nog 40 mailtjes op mijn gewone mail gekregen.
Allemaal even haatdragend en bedreigend naar mij toe.

Het forum was ze al geblokkeerd.
De weblog kun je alleen iemand in de spam zetten.
Ik ga absoluut niet verder met deze gevaarlijke vrouw.
Hopelijk weet je nu genoeg.

Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Bericht door Eveline » 16-08-2009 12:25

Ja dank je wel.
Je doert het erg goed, als ik zo je blog ook weer bekijk, het is erg mooi en je houdt het goed bij.
Je hebt er ook goede informatie bij gezet.

Ik vroeg me af of die spammer de bewijzen omkeert en zelf de gevaarlijk zieke persoon is.
Ze heeft in elk geval duidelijk hulp nodig om zich normaal te gaan gedragen. Stukje zelfinzicht en aanpassing van het gedrag kan duidelijk geen kwaad.
Misschien is met die man wel helemaal niks aan de hand en is zij zelf de persoon met afwijkingen.
Misschien kan je me per Postbus een IP van haar doorgeven en/of emailadres dat we die kunnen blokkeren hier voor de zekerheid.
Normaal geven we hier graag iedereen spreekruimte, maar als iemand je hele forum en iedere conversatie onmogelijk maakt voorkom ik dat liever. Per slot wil ik ook jou hier beschermen.


Ik ben je interessante blog aan het doorlezen en naast de verhalen ook de reacties, waarvan de schrik om het hart slaat.
Dan moet je verborgen afdeling in je forum nog erger zijn dus.
Vaak schrijven mensen zo in het openbaar maar een topje van een ijsberg, en ook pas als een maat vol is, dus er zit daar heel wat leed.
Te bedenken dat je vaak met ziekelijke stoornissen hebt te maken, en dat niet voor alles gelijk een oplossing is met een pilletje en het is gelijk over. Was dat maar zo!
Iets wat in een heel mensenleven is opgebouwd zal ook tijd vergen om het weer hanteerbaar te krijgen, als dat mogelijk is.

Ik heb je blog hier ook in de gezondheidsafdeling neergezet. Daar krijgt het hopelijk aandacht.

Ik heb nog lang niet alles gelezen, want ik zag het pas vanochtend.
Pseudologica phantastica en een pathologische leugenaar lijken veel op elkaar, valt me op, maar ook de technieken die narcisten gebruiken naast die beide. Het gebruiken van ziekelijke controle en stalking.
Begrijp ik nou goed dat je met een goede therapie en eventueel medicatie sommige van deze aandoeningen kan helpen / genezen?
Ik berijp dat de kern al in de vroege jeugd wordt gelegd en kan worden bijgestuurd wat de narcist betreft, maar hoe zit het bij de andere?
Ik neem aan dat bepaalde evoeligheden wel in de familie zullen zitten ook nog of hoeft dat helemaal niet zo te zijn?

Wat een vragen, en waarom?
Heb je de verhalen hier al eens gelezen in de Zakdoeken en Schouders?
Het merendeel gaat momenteel daar over stalking. Het wordt tijd daar een apart forum aan te wijden, zodat de algemene problemen ook meer ruimte krijgen. Stalking en cyberstalking is een groeiend probleem.
In hoeverre daar ziekelijke afwijkingen bij komen kijken zoals beschreven op jouw blog vraag ik me af.

Ik zie in die verhalen steeds elementen die ik in jouw blog ook herken, het liegen, hetzes ontwikkelen (medestanders erbij halen met leugens) iemand tot pispaal maken, stalken, iemands leven zo onmogelijk mogelijk maken en verzinsels daarover aan de grote klok hangen, ik krijg het idee als ik dat naast jouw blog leg dat er heel veel van die zieke stoornissen bij een aantal mensen heel erg van toepassing zouden kunnen zijn. Maar dat is voor de buitenwereld natuurlijk moeilijk te beoordelen. Vandaar dat ik in de gezondheidsrubriek ook heb opgeroepen geen etiketjes te plakken op wat overeen lijkt t ekomen, omdat wij geen deskundigen zijn. Per slot kennen wij de meesten alleen via internet en wie weet wat voor maskrs ze ons voorhouden.

Als je wilt kan je het blog met het forum in de Links plaatsen met je eigen omschrijving. Het blog voor de algemene informatie en het speciale forum om in beslotenheid verder te schriojven en nuttige tips iot te wisselen.
Heb ik het xzo goed begrepen?
Ik ben heel blij dat je deze dingen zo goed vorm geeft, het is heel toegankelijk zo.
De algemene bechrijvingen van wikipedia en dergelijke staan zo onpersoonlijk ver van me af, maar de persoonlijke beleving van de mensen maakt het opeens levend en begrijpelijk.
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Ineke
Bijenkleuter
Bijenkleuter
Berichten: 43
Lid geworden op: 28-07-2009 13:36

Bericht door Ineke » 16-08-2009 12:58

ik zal straks meer ANTWOORD GEven.mijn haar geverfd,kan mijn bril niet op. :wink:

Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Bericht door Eveline » 16-08-2009 13:40

Doe maar rustig! lekker maskertje ook gelijk? lekker troetelen?
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Ineke
Bijenkleuter
Bijenkleuter
Berichten: 43
Lid geworden op: 28-07-2009 13:36

Bericht door Ineke » 16-08-2009 13:52

yep :wink:

Ineke
Bijenkleuter
Bijenkleuter
Berichten: 43
Lid geworden op: 28-07-2009 13:36

Bericht door Ineke » 16-08-2009 16:10

Eveline schreef:Ja dank je wel.
Je doert het erg goed, als ik zo je blog ook weer bekijk, het is erg mooi en je houdt het goed bij.
Je hebt er ook goede informatie bij gezet.
Dank je
Ik vroeg me af of die spammer de bewijzen omkeert en zelf de gevaarlijk zieke persoon is.
Ze heeft in elk geval duidelijk hulp nodig om zich normaal te gaan gedragen. Stukje zelfinzicht en aanpassing van het gedrag kan duidelijk geen kwaad.
Misschien is met die man wel helemaal niks aan de hand en is zij zelf de persoon met afwijkingen.
Misschien kan je me per Postbus een IP van haar doorgeven en/of emailadres dat we die kunnen blokkeren hier voor de zekerheid.
Normaal geven we hier graag iedereen spreekruimte, maar als iemand je hele forum en iedere conversatie onmogelijk maakt voorkom ik dat liever. Per slot wil ik ook jou hier beschermen.
Ik heb ook het idee dat zij de gevaarlijke persoon is.
Hulp nemen ze niet hoor.Wat is er niet leuker dan te dreigen,te manipuleren en te bedriegen.Ze weten dat je ergens bang van ze bent.
Ik ben je interessante blog aan het doorlezen en naast de verhalen ook de reacties, waarvan de schrik om het hart slaat.
Dan moet je verborgen afdeling in je forum nog erger zijn dus.
Vaak schrijven mensen zo in het openbaar maar een topje van een ijsberg, en ook pas als een maat vol is, dus er zit daar heel wat leed.
Te bedenken dat je vaak met ziekelijke stoornissen hebt te maken, en dat niet voor alles gelijk een oplossing is met een pilletje en het is gelijk over. Was dat maar zo!
Iets wat in een heel mensenleven is opgebouwd zal ook tijd vergen om het weer hanteerbaar te krijgen, als dat mogelijk is.
Er is geen medicijn voor.Oplossingen ook niet.Deze personen leven om dit allemaal een ander aan te doen.
Verhalen over een rotjeugd ed kloppen niet.
Ze hebben een zieke geest.Geen psychische afwijking.
Ik heb je blog hier ook in de gezondheidsafdeling neergezet. Daar krijgt het hopelijk aandacht.

Ik heb nog lang niet alles gelezen, want ik zag het pas vanochtend.
Pseudologica phantastica en een pathologische leugenaar lijken veel op elkaar, valt me op, maar ook de technieken die narcisten gebruiken naast die beide. Het gebruiken van ziekelijke controle en stalking.
Begrijp ik nou goed dat je met een goede therapie en eventueel medicatie sommige van deze aandoeningen kan helpen / genezen?
Voor 99,9 procent is het niet te genezen.En waarom niet!!!
Omdat ze bij elke arts en psych. ook de boel bij elkaar liegen.
Ze krijgen er geen grip op.Ze zeggen ja ik zal het proberen en doen nee!!!
Mijn ex heeft 6 therapieeen achter de rug.
Loog alles bij elkaar.Zodat ze zeiden kom maar terug als je gemotiveerd bent.
Hup weer een andere proberen.Zogenaamd om zijn goede wil te tonen.
5x heb ik ruzie met die artsen gehad.Omdat ze mij schreven waarom ik mijn zo goede man zo in de steek liet.Omdat ik niet meer meekwam.
Hij vertelde daar huilend dat hij zo niet beter kon worden,omdat ik niet meer mee wilde,en niet achter hem stond. :x
Weet je wat het spel was!!!!Tegen mij zij hij,je hoeft niet meer mee want het gaat zo goed,ik kan het alleen.
Tegen de arts zij hij,let maar op na een paar keer komt ze niet meer mee,en laat me zo barsten.Ze komt niet meer mee.Dikke krokedillen tranen huilen daar.
Dus zo spelen ze hun spel.
Ik berijp dat de kern al in de vroege jeugd wordt gelegd en kan worden bijgestuurd wat de narcist betreft, maar hoe zit het bij de andere?
Ik neem aan dat bepaalde evoeligheden wel in de familie zullen zitten ook nog of hoeft dat helemaal niet zo te zijn?
Het is zeker niet bewezen dat de kern in hun jeugd gezogd moet worden.
Het is ook niet zo dat het iets erfelijks is.Ze willen gewoon macht hebben en gemeen zijn.
Erfelijk zijn de bekende ziektes en de psych ziektes.
Wat een vragen, en waarom?
Heb je de verhalen hier al eens gelezen in de Zakdoeken en Schouders?
Het merendeel gaat momenteel daar over stalking. Het wordt tijd daar een apart forum aan te wijden, zodat de algemene problemen ook meer ruimte krijgen. Stalking en cyberstalking is een groeiend probleem.
In hoeverre daar ziekelijke afwijkingen bij komen kijken zoals beschreven op jouw blog vraag ik me af.
Stalken is geen ziekelijke afwijking.Stalken is ook gewoon manupilatie en macht.Het is ziekelijk als je zo bent.
Ik zie in die verhalen steeds elementen die ik in jouw blog ook herken, het liegen, hetzes ontwikkelen (medestanders erbij halen met leugens) iemand tot pispaal maken, stalken, iemands leven zo onmogelijk mogelijk maken en verzinsels daarover aan de grote klok hangen, ik krijg het idee als ik dat naast jouw blog leg dat er heel veel van die zieke stoornissen bij een aantal mensen heel erg van toepassing zouden kunnen zijn. Maar dat is voor de buitenwereld natuurlijk moeilijk te beoordelen.
Vandaar dat ik in de gezondheidsrubriek ook heb opgeroepen geen etiketjes te plakken op wat overeen lijkt te komen, omdat wij geen deskundigen zijn. Per slot kennen wij de meesten alleen via internet en wie weet wat voor maskrs ze ons voorhouden.
Je mag nooit zomaar etiketten op iemand plakken.
Dat kun je pas doen als je er zelf mee geconfronteerd wordt.
Of als je zelf een slachtoffer bent.
Dan weet je waar je over praat.Vanuit je eigen ervaringen.
Als je wilt kan je het blog met het forum in de Links plaatsen met je eigen omschrijving. Het blog voor de algemene informatie en het speciale forum om in beslotenheid verder te schrijven en nuttige tips uit te wisselen.
Heb ik het zo goed begrepen?
Ik ben heel blij dat je deze dingen zo goed vorm geeft, het is heel toegankelijk zo.
De algemene bechrijvingen van wikipedia en dergelijke staan zo onpersoonlijk ver van me af, maar de persoonlijke beleving van de mensen maakt het opeens levend en begrijpelijk.
Eveline: *quote-tags tussengevoegd*

Eveline
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Beheerder /Assistent bijenkoningin
Berichten: 4425
Lid geworden op: 20-12-2008 12:27

Bericht door Eveline » 16-08-2009 16:56

Dank je voo alle moeite.
Ik las stalken als onderdeel bij de diverse afwijkingen. Je hebt gelijk het is neit gezegd dat iemand die stalkt gelijk de een of andere ziekelijke afwijking hoeft te hebben. Het is wel onderdeel van een heel controlesysteem waar mensen met de afwijkingen zoals jij op je blog beschijft aan kunnen lijden / voldoen.
Het bewust kapot maken van wat mooi is, een ander geen plezier gunnen , het liegen, manipuleren, zaken omkeren, zodat je bijna zou kunenn gaan denken dat het waar is.
Goed je hersens bij lekaar houden, dingen noteren en proberen van dergelijke lui af te komen.

Ik weet zeker dat bij die verzameling stalkers die in die ruibriek is beschreven er zeker zijn met allerlei geestelijke afwijkingen, maar in hoeverre wat nou precies van toepassing is ....

Ik las bij jou ook over grote intelligentie en dat gigantisch goede geheugen en zaken met elkaar in verband brengen, zelfs nog na hele lange tijd.
Gelukkig is het niet gezegd dat grote intelligentie en goed geheugen per definitie een afwijking is.
Hoewel in deze tijd het maaiveld steeds lager wordt gesneden en alles wat er uit steekt als bedreigend en afwijkend wordt bewchouwd.
Terwijl in het algemeen vaardigheden en kunnen bij de mensheid als geheel juist toenemen, ligt eht intelligentiepeil in Nederland steeds lager.
Dus wordt intelligentie steeds meer als een bedreiging gezien.
Kan ook neit anders met een MP die onze kennistechnologie waarin Nederland zeer vooraanstaand was in de wereld wegfrustreert.
Intelligentie en ontwikkeling wordt nauwelijks gestimuleerd, alleen een grote b*k hebben om vooruit te komen.

Maar goed, dat heeft allemaal neit noodzakelijk met de door jouw beschreven afwijkingen te maken. Het was even een zijsprong.
Mail Beheer
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.

Ineke
Bijenkleuter
Bijenkleuter
Berichten: 43
Lid geworden op: 28-07-2009 13:36

Bericht door Ineke » 16-08-2009 17:10

Precies heeft er niet zoveel mee te maken.

Wat wel een rol speel is dat ze zeer intelligent zijn.
Ook een prima geheugen hebben.
Dat moet wel.
Je moet toch weten wanneer,en tegen wie je welke leugen hebt gebruikt.
Anders loop je tegen de lamp.
En dat is niet de bedoeling.

Wat ze ook vaak gebruiken is o heb ik dat gedaan of gezegd???
Kan ik me niet herinneren.Jaja ze zijn superslim.
Mijn ex zei niet jammer dat ons huwelijk voorbij is.Nee jammer dat ik tegen de lamp ben gelopen.
Wat nou niks expres doen!!!!!!

Plaats reactie